Aktualnie w ofercie:
100 hoteli 4200 ofert

Częste Pytania


1. Jak zrezerwować Pakiet ?

Rezerwacja na serwisie odbywa się w kilku prostych krokach:

a) Wybierz Pakiet i wypełnij Formularz.
Należy wybrać Pakiet z dostępnych na naszym serwisie, wybrać termin i wypełnić formularz rezerwacyjny, podając swoje dane.
Można też dokonać rezerwacji telefonicznie - dzwoniąc na naszą Infolinię pod numer 0801 011 046 lub 75 752 3834 ( pn-pt 9-17 ).

b) Wybierz temin rezerwacji.
W zależności od dostępności pakietu będzie można go zarezerwować na jeden z dwóch sposobów:
* Online - wpłaty można dokonać od razu i natychmiast otrzymać potwierdzenie rezerwacji.
* Rezerwacja Wstępna - po otrzymaniu wysłanego formularza sprawdzimy dostępność wybranego terminu i cenę oraz przeslemy informacje o sposobie wpłaty.

c) Wpłata
Należy dokonać wpłaty opłaty rezerwacyjnej (ok. 15% kwoty pobytu) w dogodny dla siebie sposób - przelewem, przelewem bankowym lub kartą kredytową.

d) Potwierdzenie Rezerwacji
Po otrzymaniu wpłaty wysyłamy do Państwa potwierdzenie rezerwacji emailem oraz pocztą standardową wraz z Kartą SPA. Po przyjeździe do hotelu należy przedstawić potwierdzenie rezerwacji, pozostałą kwotę za pobyt należy wpłacić w hotelu.

2. Czy wystarczy wydrukowane potwierdzenie, aby rozpocząć pobyt ?

Tak, wystarczy po przyjeździe do hotelu przedstawić wydrukowane potwierdzenie rezerwacji otrzymanej emailem.

Potwierdzenie rezerwacji posiada informacje o Terminie, Pakiecie, Hotelu i Rozliczeniu. Oprócz potwierdzenia emailem wysyłamy też pocztą wydrukowane potwierdzenie rezerwacji, wraz z Kartą SPA.

3. Jaka jest różnica pomiędzy rezerwacją wstępną a rezerwacją online ?


W zakładce Ceny i Terminy w prezentacji Pakietu można zobaczyć dwa typy Rezerwacji:

1. Rezerwacja Online (Wolny Pokój)
Rezerwacja Online pozwala na dokonanie rezerwacji i od razu wpłatę opłaty rezerwacyjnej oraz otrzymanie natychmiastowego potwierdzenia emailem.

2. Rezerwacja Wstępna
Po otrzymaniu Rezerwacji Wstępnej w ciągu max.12 godzin sprawdzamy dostępność wybranego terminu i kwotę rezerwacji. Po potwierdzeniu informacji należy dokonać wpłaty opłaty rezerwacyjnej, po ktorej przesyłamy potwierdzenie rezerwacji.

4. O której godzinie rozpoczyna się pobyt ?

Godzina przyjazdu i wyjazdu jest inna w każdym Hotelu, choć często jest to 14:00 (początek doby hotelowej) i 12:00 (koniec doby hotelowej). Informację tę jednak można w większości łatwo odnaleźć w opisie Pakietu.

5. Niestety muszę anulować rezerwację – gdzie i jak to zgłosić ?

Anulowanie rezerwacji jest możliwe i odbywa się zgodnie z warunkami rezerwacji serwisu. W przypadku chęci anulowania rezerwacji należy wysłać taką informację na adres email dostępny na stronie lub kliknąć na "anuluj rezerwację" w emailu rezerwacyjnym - rezerwacja zostanie anulowana.

Zgodnie z warunkami anulacji rezerwacje do 10 dni przed przyjazdem są bezpłatne - kwota opłaty rezerwacyjnej jest zwracana na Państwa konto pomniejszona o koszt administracyjny 50 zł. W przypadku anulacji rezerwacji poniżej 10 dni kwota opłaty rezerwacyjnej nie podlega zwrotowi.

6. Co to jest Karta SPA ? Jakie przynosi korzyści ?

Karta SPA jest plastikową kartą wymiaru karty kredytowej z unikalnym numerem, którą przesyłamy Klientom dokonującym rezerwacji przez nasz serwis .

Karta SPA umożliwia zakup dodatkowych zabiegów SPA w większości hoteli, z rabatem 10%.

Karta SPA jest też "naładowana" na kwotę 200 zł, którą można przeznaczyć na obniżenie ceny następnych rezerwacji dokonywanych na naszym serwisie o 50 zł ( 200 zł = obniżenie 4 rezerwacji o 50 zł ).

7. Jak otrzymać Kartę SPA ?

Kartę SPA można otrzymać dokonując jakiejkolwiek rezerwacji na serwisie. Będzie ona przesłana do Państwa pocztą wraz z potwierdzeniem rezerwacji. Można ją wykorzystać uzyskując zniżki na dodatkowe zabiegi w większości hoteli SPA oraz obniżyć cenę przyszłych rezerwacji na naszym serwisie.

8. Muszę przesunąć termin pobytu – jak to zrobić ?


Różne sytuacje życiowe powodują zmianę naszych planów - co zmienia również terminy zarezerwowanych pobytów. W przypadku jakichkolwiek zmian: daty przyjazdu, ilości osób, opcji dodatkowych prosimy o przesłanie takich informacji na adres email dostępny na stronie serwisu. Skontaktujemy się z Państwem w celu dokonania zmian w rezerwacji.

9. Nie mam karty kredytowej – czy mogę dokonać rezerwacji ?

Oczywiście - rezerwując Pakiet oferujemy nie tylko możliwość szybkiej wpłaty kartą kredytową, ale również internetowymi przelewami bankowymi oraz możliwość standardowego przelewu na konto bankowe.

10. Dlaczego cena pakietu jest tańsza niż w hotelu ?


Cenimy czas i pieniądze Naszych Klientów i zawsze staramy się zaoferować Im najlepszą cenę i warunki rezerwacji. Wiele z pakietów dostępne jest tylko na naszym serwisie, a większość z nich w lepszych cenach niż w hotelu. Jest to możliwe dzięki dobrej współpracy z hotelami, które swoim dobrym partnerom umożliwiają sprzedaż rezerwacji po niższej cenie niż u siebie. Hotele są zadowolone z Gości rezerwujących pobyt przez nasze serwisy, gdyż dzięki rabatom mogą oni taniej spędzić swój czas oraz częściej też odwiedzają hotele.

11. Mieszkam za granicą – czy mogę zrobić rezerwację ?

Oczywiście - rezerwacja dokonywana za granicą jest możliwa tak samo jak rezerwacja dokonywana w Polsce.

Dla tych Klientów uruchomiliśmy możliwość wpłaty kartą kredytową, która jest standardowo używana do rezerwacji przez Klientów właśnie zagranicznych. Rezerwacja taka jest natychmiast automatycznie potwierdzana emailowo.

12. Czy dostanę pocztą potwierdzenie rezerwacji ? Czy tylko e-mailem ?

Potwierdzenie rezerwacji wysyłamy standardowo zarówno e-mailem, jak i pocztą. Wraz z potwierdzeniem rezerwacji otrzymają Państwo w kopercie plastikową Kartę SPA umożliwiającą rabaty na dodatkowe zabiegi w większości hoteli i zniżki na kolejne rezerwacje .